مهارت خرید آرام بخرید

اگر فکر میکنید کسی که پول ندارد سرمایه ندارد حتما این مقاله را بخوانید

0 935

حفظ آرامش و برقراری آن در زمان انجام یک فعالیت اقتصادی

حفظ آرامش و برقراری آن در زمان انجام یک فعالیت اقتصادی و موفقیت چگونه بدست می آید؟

مهارت خرید MAHARATE KHARID
مهارت خرید MAHARATE KHARID

 

حفظ آرامش و برقراری آن در زمان انجام یک فعالیت اقتصادی

اهمیت حفظ آرامش و برقراری آن در زمان انجام یک فعالیت اقتصادی غیر قابل انکار است.حفظ آرامش و برقراری آن در زمان انجام یک فعالیت اقتصادی و موفقیت راهی برای یک خرید بهتر است   .آرامش خود را در همه حال حفظ کنید. هنگامی که کسب و کار خود را آغاز می‌کنید، احتمالاً سرشار از امید و آرزو و رؤیا هستید. این مسئله غیرمعمول نیست و بسیاری از صاحبان کسب و کار با استفاده از استراتژی‌های اثبات شده در تجارت به موفقیت می‌رسند. آنچه که بسیاری از افرادی که به‌تازگی کسب و کاری را شروع کرده‌اند و به دنیای اقتصاد وارد شده‌اند و برای آن آمادگی ندارند، احتمال وقوع یک حادثه یا فاجعه است. این امر باعث تأسف است ولی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی هر سال با تهدیدات فراوانی مواجه هستند و داشتن روحیه بالا در این شرایط بسیار مهم و حائز اهمیت است.

چگونه آرامش مانع از قربانی شدن می‌شود

یکی از اولین اقداماتی که باید برای محافظت از کسب و کار خود انجام دهید، تشخیص و مقابله با خطرات است. در صورت حفظ آرامش خود می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید و با تهدیدات مقابله کنید. آرامش باعث می‌شود شما تمرکز خود را از دست ندهید و این امر نه تنها به باعث افزایش قدرت شما برای حل مشکلات می‌شود، بلکه برای سلامتی و ایمنی کارکنان و یا مشتریان شما نیز بسیار مفید است، از آن جهت که باعث می‌شود آن‌ها نیز با آرامش شما همراه شوند و به بهبود شرایط و مقابله با خطرات امیدوار باشند و به بهترین نحو کار خود را انجام دهند.

 

آرامش شما مانع ازتصمیم گیری های غلط در مسیر شماست

گاهی در یک کسب و کار شما به دنبال نظارت پنهانی به کارمندان خود یا حتی مشتریان هستید تا از بروز غفلت یا سهل‌انگاری در کار جلوگیری کنید اما بهتر است همواره با آرامش تمام به عنوان یک ناظر، مسلط بر اوضاع باشید و به افراد مرتبط با کسب و کار نیز آرامش دهید و از غفلت یا سهل‌انگاری آن‌ها در انجام کارها جلوگیری کنید. عدم اطمینان و انجام امور به صورت مخفیانه گاهی باعث تشویش اذهان می‌شود و در عدم تمرکز و کاهش کارایی تأثیرگذار است.

همواره مسائل دلگرم کننده و آرامش بخش را به خود یادآور شوید

همواره در زمان بروز مشکل استرس و نگرانی بر فضای کاری شما حاکم می‌شود. در این شرایط یکی از اقدامات مؤثر در حفظ آرامش، یادآور شدن موارد دلگرم کننده و مسائلی که باعث اطمینان شما می‌شود، بسیار مفید است. به عنوان مثال شما با بحران جدی مواجه می‌شوید ولی به یاد می‌آورید که شما یک بیمه خوب و قوی برای شرکت یا کسب و کار خود در نظر گرفته‌اید و درصورت عدم توانایی مقابله با بحران پشتتان گرم خواهد بود. یا اینکه می‌دانید اگر بحران بیشتر شود

آرام باشید تا پول از دست ندهید

می‌توانید با استفاده از وام‌های بانکی مشکل موقتی را رفع کنید و جای نگرانی وجود ندارد. یا حتی هنگامی که شخصی برای خرید به می‌رود در هنگام خرید باید این دلگرمی را داشته باشد که اگر جنس خریداری شده توسط او مشکل یا ایرادی داشت بتواند آن را تعویض کند و خریدی آسودی و آرام داشته باشد. درنتیجه همواره یادآور مسائل آرامش‌ بخش در ذهن خود باشید.

موفقیت
موفقیت

درنتیجه به دیگران آرامش دهید خود نیز آرامش را تجربه میکنید. ذهنتان را از هرچه دلهره آور است خالی کنید بهترین  تصمیمات زیر سایه درخت آرامش گرفته میشود  همان‌طور که گفته شد آرامش به‌منظور بهبود عملکرد هر فرد در تمام مراحل زندگی و به‌خصوص کسب و کار که معمولاً با نگرانی‌های زیادی همراه است بسیار حائز اهمیت است. همواره چه زمانی که به عنوان یک خریدار به خرید می‌روید یا به عنوان فروشنده محصول یا خدمتی را ارائه می‌کنید،

عقاب موفقیت
عقاب موفقیت

کار خود را با آرامش همراه کنید تا با نتیجه بهتری همراه باشید. همواره مسائلی که باعث خشم و غضب و نگرانی شما می‌شوند را از خود دور کنید. به عنوان مثال شما از رفتار یک مغازه‌دار خوشتان نمی‌آید، دلیلی نداری که برای خرید خود به آنجا بروید و عامل بر هم خوردن آرامش خود را فراهم کنید. در پایان همیشه بدانید که هر مشکلی فاجعه نیست و نباید به خاطر آن آرامش شما سلب شود و بدانید که شما با درگذشته مشکلات سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌اید و ممکن است با مشکلات سخت‌تری مواجه شوید پس آن را ساده بگیرید و در پی حل آن باشید.اگر بتوانید در بیزینس خودتان به مشتری حس امنیت و آرامش از خرید بدهید این قطعا یک مزیت رقابتی فوق العاده برای رونق کسب و کارتان است.

 

 

شاد و پیروز و موفق باشید گروه آموزشی نوید نقوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ