مهارتی مهمتر از نان شب بخش دوم

0 1,018

 

  1. دانش فروش

MOZAKERE.jpg ,
MOZAKERE.jpg ,

همیشه پیدا کردن اولین مشتری بسیار سخت تر از پیدا کردن مشتری دوم است. تعداد زیادی از بیزینس های کوچک نمی ‌توانند برای رشد مستمر خود مشتری جدید پیدا کنند و در مدیریت کردن روابط مشکل دارند‌؛‌ توانایی پیدا کردن مشتری های جدید در عین حفظ مشتری های سابق یکی از مهمترین مهارت ها در مدیریت روابط است و ساده ترین راه حل برای انجام این کار‌؛‌این است که شرکت شما یک بخش فروش سیستمیک و اتوماتیک داشته باشد.

  1. مهارت تفکر استراتژیک


دانش نرم افزار
CRM
وقتی با مشتریان کمی سر و کار داشته باشید شاید بتوانید آنها را بدون هیچ استراتژی مدیریت کنید ولی وقتی تعداد مشتریان شما زیاد است ضروری است که روابط شما دارای استراتژی خاص باشد‌؛ اگرچه ممکن است خدمات مشتریان تان خوب و قابل قبول باشد نمی توانید بدون یک استراتژی مشخص روابط تان را مدیریت کنید. استراتژی‌های روابط اگرچه ممکن است از راهکارهای مشکلات متداول تا اصول و قواعد ساده را شامل شوند اهمیت بسیاری در کار و تجارت دارند.


رفتار دوستانه و صمیمی

مدیریت هزاران مشتری کاری دشوار است اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار CRM روابط مشتریان تان را با شرکت خود مدیریت کنید یادگیری به کار گیری از بهترین نرم افزارها و برنامه CRM فواید زیادی در حفظ روابط شما با دیگر شرکت ها خواهد داشت همچنین در شکل گیری روابط جدید نیز به شما کمک خواهد کرد.


تصویر بزرگ

وقتی در اولین مشتری موفق شدید.
وقتی شما با یک شرکت کار میکنید در واقع با تمام افراد و کارکنان تشکیل دهنده این شرکت مواجه هستید. رمز کار مدیران موفق رفتار دوستانه و صمیمی با مشتریان و کارکنان خود در کنار رفتار حرفه ای می باشد سعی کنید در برخورد تان با مشتریان اصلی میان اهمیت رفتار حرفه‌ای و فواید رفتار دوستانه ایجاد تعامل کنید. در بسیاری از صنایع به ویژه آی تی رفتارهای رسمی کم راز موفقیت در ایجاد روابط است.

مدیریت روابط و خدمات مشتریان فقط در جلب نظر و علاقه مند کردن مشتری ها به بیزینس تان نیست بلکه به تجارت شما این امکان را می ‌دهد که در کنار مشتری ها رشد کند به همین دلیل دانش کافی در مورد تصویر بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی تصویر بزرگ یعنی دانستن اینکه تجارت شما چطور با زندگی و نیازهای انسان ها مرتبط می شود همچنین چه فوایدی برای مردم دارد و چه برتری نسبت به رقبای شما داراست و چرا مشتری ها شما باید شما را به جای رقبایتان انتخاب کنند. مدیریت روابط به شیوه های متفاوت یعنی تبدیل کردن تجارتتان به بهترین انتخاب بازار. یاد بگیرید که چگونه می شود تجارت خود را به بالاترین سطح در آن صنعت ارتقا داد و به محبوب ‌ترین تجارت از نظر مشتریان تبدیل شد.

بازاریابی مهارتی مهمتر از نان شب

  1. مهارت های عالی در تحقیقات

این که بتوانید در مورد مخاطبان تان تحقیق کنید و این که چطور با آنها ارتباط برقرار کنید در ایجاد روابط کاری امری ضروری است. یکی از بهترین راه‌های تحقیق در مورد آدم ها جستجوی بیرونی است با داشتن یک دستیار بصری در تجارت خود می توانید در عین حال که تمرکز بر برنامه کاری روزانه تان دارید‌،‌ مشتریان جدید را کشف کرده و نحوه برقراری ارتباط با آنها را بفهمید.

  1. همین امروز اقدام کنید

 

MOZAKERE
MOZAKERE

همین امروز برای ارتقای مهارت های مدیریت روابط خود اقدام کنید. توانایی ایجاد روابط جدید و مدیریت روابط قبلی باعث تمایز مدیران از یک دیگر می شود زمانی که بتوانید با مردم ارتباط برقرار کنید و در مورد تجارت تان به دیگران اطلاع دهید خیلی زود از رقبایتان پیشی می گیرید.

 

فروشنده شو کتاب صوتی رایگان گروه آموزشی نویدنقوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ