کسب و کار خانگی چیست؟

کسب و کار خانگی چیست؟

0 2,077

کسب و کار خانگی چیست؟

 

کسب درآمد بدون سرمایه
کسب درآمد بدون سرمایه

هر شغل و فعالیتی که  توسط عضو یا اعضای خانواده در محل سکونت به عنوان منبع کسب درآمد بدون ایجاد مزاحمت و اخلال در آرامش دیگر واحد های مسکونی انجام گیرد جزو کسب و کار خانگی محسوب میگردد. امروزه کسب و کار خانگی و مشاغل کوچک با هزینه و ریسک کم نقش مهمی را در اقتصاد خانواده ها در ایران و دیگر کشور های جهان ایفا می کند.

نقش کسب و کار در جامعه جهانی چیست


مزایای کسب و کار خانگی

در کشور آمریکا بیش از ۳۸ میلیون مشاغل خانگی وجود دارد که کار آفرینان در منزل به کار کردن می پردازند. هر ۱۲ ثانیه یک شغل جدید به مشاغل خانگی اضافه می گردد. در کشور آمریکا آمار موفقیت مشاغل خانگی در ۳ سال اول برابر با ۷۰٪ می باشد در حالی که این آمار برای دیگر مشاغل با شیوه معمولی برابر با ۳۰٪ است همچنین در کشور آمریکا میانگین درآمد سالیانه بدست آمده از مشاغل خانگی بالای ۴۲۷ میلیارد دلار می باشد.

 

  • کار در منزل و مشاغل خانگی می تواند شامل معافیت های مالیاتی باشد.
  • راه اندازی کسب و کار خانگی بسیار راحت تر از دیگر مشاغل می باشد.
  • هزینه راه اندازی مشاغل خانگی بسیار پایین تر از راه اندازی دیگر مشاغل است زیرا در کسب و کار خانگی هزینه های مربوط به مکان مجزای فعالیت‌،‌‌رفت و آمد و غیره وجود ندارد.
  • با کسب و کار خانگی زمانی برای رفت و آمد تلف نمی شود.
  • مشاغل خانگی مستقل از زمان و مکان هستند و شما در هر زمان و در هر مکانی که دوست دارید می توانید به کسب و کار خود بپردازید.
  • همه می توانند به راحتی کسب و کار خانگی را راه اندازی کنند و محدود به سن یا جنسیت خاصی نمی باشد.
  • در مشاغل خانگی کارایی و بهره وری شما افزایش می یابد.
  • می توانید کسب و کار خانگی خود را در کنار شغل خود داشته باشید و این دو با هم منافاتی ندارند.
  • شما با راه اندازی کسب و کار خانگی می توانید زمان بیشتری را به کار های دیگر خود اختصاص دهید و زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید چه بسا از آنها کمک بگیرید.
  • استرس ها و مشغله های کاری به صورت چشمگیری کاهش پیدا میکنند و شما با کسب و کار خانگی احساس آرامش بیشتری خواهی داشت.
  • به طور کلی با توجه به شلوغی و ترافیک در شهر های بزرگ مشاغل خانگی کمک شایانی به حفظ محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی و غیره میکنند.

پیشنهاد فوت کوزه گری در خصوص راه اندازی کسب و کار خانگی

با توجه به مطالب ذکر شده یکی از راه های کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار خانگی پرورش گیاهان آپارتمانی و زینتی در منزل است که در ادامه با انواع گیاهان مناسب جهت پرورش در محیط منزل و بدون شرایط دمایی و آب و هوای خاص و روش کاشت آنها آشنا خواهیم شد.

بن سای به درختچه های کوچکی گفته می شود که بیشتر از حد خاصی رشد نمیکند و ممکن است در سن ۳۰۰ سالگی ۳۰ تا ۶۰ سانتی متر بلندی داشته باشد.

هدف گزاری
هدف گزاری

هدف گزاری
هدف گزاری

اخلاق تجارت


بن سای درختچه زیبای گران قیمت

نخستین بار مردم کشور ژاپن با هرس کردن درخت ها آن ها را تبدیل به درختچه های کوچک و زیبا می کردند که امروزه به بن سای معروف هستند اما امروزه با پیشرفت علم مهندسی ژنتیک گیاهان بذر گیاهان تراریخته ژنتیکی شده است و با ایجاد تغییر در در ان ای گیاه از رشد طولی آن جلو گیری می شود. درختچه بن سای محبوبیت بسیاری در میان مردم کشور های جهان دارد و با توجه به شرایط آسان نگه داری و قیمت مناسب بذر‌،‌به قیمت گرانی فروخته می شود.

 

فروشنده شو کتاب صوتی رایگان گروه آموزشی نویدنقوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ