نبوغ مالی و هوش مالی چیه ؟

0 632

نبوغ مالی و هوش مالی چیه ؟

سلام دوست من امروز میخوام با شما در مورد هوش مالی صحبت کنم . میدونید در ایران سطح سواد مالی خیلی پایینه ؟یعنی قشر زیادی از مردم ایران نمیتونند تصمیم های مناسب مالی بگیرند و به امنیت مالی برسند . میخوام براتون یک داستانی تعریف کنم . هست کلید در گنج حکیم بسم الله الرحمان لرحیم دوست من سلام امروز میخوایم در مورد هوش و نبوغ مالی صحبت کنیم . باید بهتون بگم میانگین سواد و هوش مالی در ایران بسیار پایینه . یعنی قشر زیادی از ایرانی ها نمیتونند تصمیم های درست مالی و اقتصادی بگیرند.

هوش مالی ، مدیریت کسب و کار

توسعه کسب و کار خانگی

هدف ما از افزایش هوش مالی و سواد مالی اینه که بتونید تصمیم های خوب و سود آور مالی بگیرید و به امنیت مالی برسید . خیلی از ایرانی ها هشتون گرو نه شون است بخاطر این که در خانواده مدرسه و دانشگاه به ما نقش پول را یاد ندادند . بهمون گفتند پول منشا تمام بدی هاست و ثروتمندان راه راست را بلد نیستند . این هم مانع های ذهنی برای موفق شدن های ما هستند و ما تا زمانی که آدم جدید با تفکر جدیدی نشین نتیجیه جدیدی جاصل نمیشه . خدا میگه از تو حرکت از من برکت …دوستان باید بهتون بگم پول مثل چاقو میمونه میشه ازش خوب استفاده کنند و کارهای خوب باهاش بکنند . و میتونند باهاش به دیگران آسیب بزنند .

فرصت های مالی اطراف شما چیه ؟

بگذارید یک داستانی براتون تعریف کنم . پیرمردی با پسرش از کنار یک خونه خرابه که داشتند با وضع فلاکت باری زندگی میکردند . تنها راه روزی شون یک بز بود که از شیرش استفاده میکنند . پیرمرد به پسرش میگه این بز رو از اینها جدا کن . پسر براش سوال شد که آخه حکمت این کار چیه … اینها ممکنه از گرسنگی بمیرند . بعد مدتی که دوباره از کنار اون خونه رد میشدند پسر دید یه خونه بسیار قشنگ جای آن کلبه فلاکت را گرفته و یک مزرعه پر محصول گرفته… زمانی که اون ها روی پای خودشون واستادند تازه دیدند واقعا چه توانایی هایی دارند . خدا بعضی ها رو اینجوری به حرکت و موفقیت میرسونه .منتظر کلیب های بعدی ما باشید که فرصت هایی که در امروز ایران وجود دارد را با دوستانتون به اشتراک بگذارید.

 

در کلیب قبلی توضیح دادیم که نبوغ مالی یعنی دیدن فرصت های مالی و استفاده کردند از آنها . یه روستایی نزدیک آمل هست به نام ناندال . یه چشمه آب معدنی داره که با تانکر میان و آب معدنی طبیعی شو در شهر هر 40 لیترشو 20.000 تومن میفروشند البته برند سازی خوبی نکردند . فرق ثروتمندان و فقیران اینه که ما ها فرصت های مالی رو استفاده میکنیم و تبدیل به پولش میکنیم . همین فرصت ها رو فقرا میبینند . میکن اگر خوب بود که دیگران زودتر ازش استفاده میکردند . (میخوام بهتون بگم خودتونو لایق موفقیت بدونید و صداش کنید میبینید کنارتون حاضر میشه. ). بزرگواران امروز یک فرصت با افزایش دلار پیش اومده میدونید چیه . اگر شما تولید کننده و صاحب تخصص هستید بیرون این مرزها عراق ترکیه دوبی عمان و گرجستان میتونید کالاتونو به دلار بفروشید . به ریال تولید کنید به دلار بفروشید . چی ازین بهتر ؟؟؟ تو کلیب آخر همراه ما باشید تا بهتون بگیم چجوری میتونید در خانه کسب درآمد کنید صبح شنبه ها رو از دست ندید .  . شاد و ثروتمند و پیروز باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ