مهارت بازاریابی فروش را افزایش میدهد

0 1,069

مهارت بازاریابی فروش را افزایش میدهد

داشتن مهارت های بازاریابی تاثیر بسیاری در بالابردن فروش و سود دارد. مهمترین هدف تلاش برای جذب مشتری و رسیدن به سقف مناسب‌،‌ فروش محصول و سود دهی می باشد. در اینجا به مهمترین ویژگی ها و ابزاری که شما برای کسب مهارت بازاریابی نیاز دارید خواهیم پرداخت‌. بازاریابی در ذهن هر کس به معنی هر چه که باشد در ذهن همه افراد به جذب مشتری و کسب موفقیت در کسب و کار ختم می شود‌،‌‌پس دانستن اصول بازاریابی و فروش مورد نیاز بسیاری از افراد جامعه است خواه صاحب یک شرکت بزرگ با صدها کارمند باشید خواه بیزینسی کوچک داشته باشید و تمامی مشتریان خود را به اسم بشناسید. بالا بودن روابط اجتماعی و روابط نزدیک با مشتریان به شما کمک می کند که مشتریان خود را حفظ کنید و باعث پیشی گرفتن شما از رقبایتان خواهد شد پس اگر میخواهید تجارت خود را گسترده‌ تر کنید یا در دنیای بیزینس تازه کارید برای یادگیری نحوه ارتباط با مشتری این مطالب را بخوانید.

MOZAKERE
MOZAKERE

مهارت بازاریابی راز موفقیت

  1. اصول بازاریابی به صورت مستقیم

بسیاری از افراد با دقت میزان پول به دست آمده و سود خود را کنترل می‌کنند ولی توجهی به وقت صرف شده برای این کار ندارند. شما باید ارزش وقت خود را بدانید و بتوانید از وقتتان به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت در کار خود می‌بایست از هزینه و وقتتان تا ارتقای میزان فروش خود را یاد بگیرید و محاسبه کنید و تاثیر آن را به وضوح در روابط کاری خود خواهید دید روابط جدید با مشتری های جدید برقرار کنید و مشتریان قبلی تان را حفظ کنید. زمان نوعی سرمایه است و توجه داشتن به مدیریت زمان محاسبه بازده سرمایه تان را آسان‌تر می‌ کند.

  1. آگاهی از نیازهای مشتری

شما در صورتی می توانید مشتری را به سمت خود جذب کنید و او را متقاعد به کار کردن با خود کنید که از نیازهای او آگاهی کامل داشته باشید. دانستن اولویت های صنعتی در محیط کار خود نقش اساسی در نشان دادن ارزش و اهمیت به مشتری و ایجاد روابط است. یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات بیشتر از بازار هدف‌،‌ تحقیق در مورد نیازها و خواسته های مشتریان کنونی است که این کار از طریق نظرسنجی های آنلاین و مصاحبه قابل انجام است.

  1. توانایی ارتباط با افراد غریب
MAHARATE MOZAKERE
MAHARATE MOZAKERE ایران تهران

توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان جدید و تبدیل آنها به مشتری کار ساده ای نیست حتی قدرت مند ترین و توانا ترین فروشنده ها هم وقتی مشتری علاقه چندانی برای کارکردن با شرکت آنها از خود نشان نمی دهند دچار اضطراب و دلهره می شود یکی از مهم ترین مهارت های برقراری ارتباط با مشتریان توانایی کنار آمدن با افراد غریبه است. از تماس های بی هدف گرفته تا کسانی که در مراسم ها و نمایشگاه ها با آنها رو به‌ رو می‌شوید مهارت گفت و گوی شما و توانایی قانع کردن مشتری تاثیر به سزایی در روابط شما با مشتری خواهد داشت.

  1. رفتار جاه‌ طلبانه و پر انگیزه
MOZAKERE.jpg ,
MOZAKERE.jpg ,ایران تهران

رفتار جاه طلبانه و پرانگیزه لازمه موفقیت در هر تجارت است افرادی که میخواهند نیازهای مشتریان جدید خود را بفهمند و بدانند نیازهای مشتریان کنونی اشان چیست همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار دارند. در عصر خدمات آنلاین بسیاری از مشتریان شما علاقه دارند تا با نمایندگان شرکت شما در ارتباط باشند با داشتن رفتار جاه ‌طلبانه و پر انگیزه برای ارتباط برقرار کردن با مشتری های خود و فهمیدن شما نیازهای آنها به مشکل بر نخواهی خورد.

 

فروشنده شو کتاب صوتی رایگان گروه آموزشی نویدنقوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ