دلیل داشتن مشاور سازمانی

0 14

شش دلیل که یک مشاور سازمانی می‌تواند به سود کسب وکار شما کمک کند

دلیل داشتن مشاور سازمانی : بعد از کرونا خیلی از کار و کسب‌ها کم سود، راکد و برخی از بین رفتند،  اما دسته‌ای نه تنها سودشان کم نشد بلکه بیشتر هم درآمد بدست آوردند .

تا آخر مقاله همراه باشید تا یک هدیه در مورد ذهنیت مدیران برنده بیاموزید و بکار گیرید.
من نوید نقوی کار آفرین و مالک برند معما (مجمع مدیران و مدرسان ایران) با بسیاری از کسب وکار ها ارتباط دارم و به عنوان سرمایه‌گذار و مشاور نقاط موفقیت و شکست کار و کسب‌ها را بصورت مقاله خدمت‌تان ارائه میکنم.

دلیل داشتن مشاور سازمانی
دلیل داشتن مشاور سازمانی

امروزه، بازار رقابتی کسب و کارها بسیار پیچیده و چالش برانگیز است. برای رقابت با دیگران، به داشتن یک منتور و کوچ حرفه‌ای احتیاج دارید. برایتان در اینجا چند دلیل برای این موضوع آورده شده است:
6 دلیل داشتن مشاور سازمانی به شرح ذیل می‌باشد :
1-  افزایش بهره وری و پرفورمنس :  که اگر قرار باشد یک شاخص برای يک بیزینس موفق بگم همینه بهره‌وری مدیران و اعضای سازمان رکن است.
یک منتور و کوچ حرفه‌ای، می تواند به شما کمک کند تا بهره وری سازمانی خود را افزایش دهید. آنها می توانند به شما نکات و تکنیک های جدیدی در زمینه مدیریت و بهبود فرآیندهای کسب و کارتان بدهند ، خلاقیت را در سازمان‌تان افزایش بدهند.

اگر خلاق باشید بحران‌ها دیگر بحران نیستند.

دلیل داشتن مشاور سازمانی
دلیل داشتن مشاور سازمانی

2-  رشد سریع و چابک شدن:
اینکه گردش اقدام اشتباه اصلاح سریع‌تر بچرخد. دوباره باید بگم یک منتور و کوچ حرفه ای، به شما کمک می کند تا رشد سریع تری داشته باشید. چه گون؟ آنها می توانند به شما کمک کنند تا استراتژی های مناسب را برای رشد کسب و کار خود پیدا کنید و برنامه های عملیاتی را برای آنها تدوین کنید.

3-  بهبود روابط‌ و حل تعارض: یک منتور و کوچ حرفه ای، به شما کمک می کند تا روابط خود با مشتریان، همکاران و سایر افراد در صنعت خود را بهبود بخشید. آنها می‌توانند به شما نکات و تکنیک‌های جدیدی در زمینه ارتباطات ارائه دهند.

4- بهبود مهارت ها: یک منتور  و کوچ حرفه ای، به شما کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشید. آنها می توانند به شما نکات و تکنیک های جدیدی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش و سایر حوزه های کسب و کار ارائه دهند.

چند مثال بزنم  :

*مثال های موفق :  بسیاری از کسب و کار های موفق و بین المللی، از خدمات یک منتور و کوچ حرفه ای استفاده کرده اند.  برای مثال، شرکت هایی مانند Apple، Google و Amazon از خدمات منتور و کوچ حرفه ای استفاده کرده اند تا به رشد سریع تری دست یابند و بهبود فرآیندهای کسب و کار خود را تضمین کنند.

دلیل داشتن مشاور سازمانی
دلیل داشتن مشاور سازمانی

موضوعی که در اکثر کار و کسب‌های ایرانی مغفول است.

5- رقابت با دیگران:  در رقابت با دیگران، داشتن یک منتور و کوچ حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا از دیگران پیشی بگیرید. آنها می توانند به شما نکات و تکنیک های جدیدی در زمینه رقابت با دیگران ارائه دهند.
چه چیزی سبب انتخاب شما و تمایز از رقبا می‌شود.
به عنوان مثال : یک کسب و کار کوچک می تواند با استفاده از خدمات یک منتور و کوچ حرفه ای، فروش خود را افزایش دهد و به رشد سریع تری دست یابد. همچنین، یک کسب و کار بین المللی می تواند با استفاده از خدمات یک منتور و کوچ حرفه ای، بهبود فرآیندهای خود را تضمین کند و رقابت با دیگران را به راحتی برنده شود.

در نهایت، داشتن یک منتور و کوچ حرفه ای، می تواند به شما کمک کند تا به سود بیشتری دست یابید و بهره وری سازمانی خود را افزایش دهید. بنابراین، اگر می خواهید کسب و کار خود را به سطح بعدی برسانید، حتماً باید یک منتور و کوچ حرفه ای برای خود بگیرید.

هدیه مقاله دلیل داشتن مشاور سازمانی به شما :

تصمیم گیری در سختی و مدیریت بحران برای مدیران

مینی کورس کوهسان

 

 

 

 

نگارنده مقاله دلیل داشتن مشاور سازمانی : آقای نوید نقوی 

جهت اخذ مشاوره می توانید با شماره 09122995389 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ