كوچينگ رابطه چيست

0 919
چرا موفق شدم ؟
چرا موفق شدم ؟

كوچينگ رابطه به شما كمك مي كند تا روابط خود را گسترده تر كنيد. دايره روابط خود را تغيير دهيد يا آن ها را اصلاح كرده و بهبود ببخشيد. كوچينگ رابطه مي تواند در يك بستر حرفه اي، فردي يا هر شرايط ديگري ايجاد شود.

زماني كه روابط ما دچار مشكل مي شود، دوست داريم كه آن ها را بهبود بخشيده و حتي توسعه و گسترش دهيم در برخي مواقع حتي خود ما نيز مقصر بدي روابط خود نبوده و آن ها را بد نمي كنيم. شما با كوچينگ رابطه مي توانيد بر همه چالش ها و مشكلات روابط خود فائق بياييد.

كوچينگ رابطه در زندگي زناشويي

حتي به كمك  كوچينگ رابطه مي توانيد رابطه خود را با همسرتان بهبود ببخشيد. به هرحال هر زن و شوهري در روابط خود دچار مشكل مي شوند. براي برخي از زن و شوهرها، بي اعتنايي نسبت بهم و عدم سپاسگزاري نسبت به هم باعث ايجاد كدورت هايي مي شود. بهم خوردن روابط زن و شوهر روي كار هريك در محيط خارج از منزل تاثيرات سوئي مي گذارد. حتي در برخي شرايط حاد، موجب بيكاري زن يا شوهر شده و حتي نسبت به محيط اطراف خود نيز بي اعتنا مي شود.

حتي زن و شوهرهاييي كه در آستانه طلاق و جدايي هستند مي توانند با كوچينگ رابطه دوباره روابط خود را بازيافته  و به سر خانه و زندگي خود برگردند. بنابراين لازم است كه با همراهي يك مشاور و مربي، تاريخچه روابط خود را براي او بازگو كرده يا مربي به سابقه سوء روابط پي برده و دستورات لازم را براي بهبودي روابط بيان كند.

البته گستردگي كوچينگ رابطه به قدري زياد است كه حتي به زن و شوهرها نيز ختم نمي شود. حتي زماني كه در محيط كار نيز بين شما و همكاران تيرگي روابط بوجود مي آيد مي توانيد به مربي كوچينگ رابطه مراجعه كرده و جريان را از اول تا به آخر براي او بازگو نماييد تا راهنمايي لازم را براي بازيابي رابطه شما به انجام رساند.

هدف كوچينگ رابطه

يكي از روش هايي كه مربي كوچينگ رابطه براي بهبودي روابط به شما توصيه مي كند كه اين است كه حتما براي كسي كه از او دلخور هستيد هديه اي بگيريد تا طرف مقابل تان را خوشحال كرده و او نيز بدين ترتيب كدورت را فراموش خواهد كرد.

هدف از كوچينگ رابطه، بازيابي دوران خوش گذشته است. دوراني كه در آن از همسر، دوست يا همكار خود كينه و كدورتي نداريد.

حتي افراد مجرد هم مي توانند از اقدامات و مشاوره هاي كوچينگ رابطه جهت بهبود روابط خود استفاده كنند. شما در كوچينگ رابطه انتظارات خود را متعادل مي كنيد و بدين ترتيب خود شما هم تا حدي از مشكلات را مي كاهيد و حتي براي جلوگيري از وقوع مجدد آن ها را از بين مي بريد. بايد انتظارات خود را واقع بينانه انتخاب كنيد و از همسر يا شريك كاري خود انتظارات معقولي داشته باشيد.

با تجربه كردن كوچينگ رابطه ديگر در روابط خود دچار مشكل نخواهيد شد. البته به دليل اين كه هر كدام از زن و شوهر نسبت به زندگي مسئول بوده و حتي گاهي اوقات زن يا شوهر ديگري را به عدم مسئوليت محكوم مي كند درحالي كه اين گونه نيست.

هدف كوچينگ رابطه اين است كه روابط شما دوباره به دوران خودش بازگردد. كاري كه خود شما نيز براي آن تلاش مي كنيد.

راهکارهای برنامه ریزی موفق در زندگی فردی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ