بیزینس کوچینگ ایران

0 924

بیزینس کوچینگ خدمات منتورینگ و بیزینس کوچینگ

ماتریس زمان ، مدیریت کسب و کار
ماتریس زمان

مدیریت کسب و کار ، آموزش منتورینگ ، بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ ایران
موفقم

 

بیزینس کوچینگ ایران چیست ؟

 

بیرینس کوچینگ یعنی توانایی مدیریت کسب و کار . کوچینگ به   معنی مشاوره کسب و کار نیست . بلکه یک فرایند کاملتری است که مشاوره را هم شامل میشود . به تکیه بر توانایی مراجع و کوچی و دادن وضوح به او در مسیر رسیدن به اهداف .آیا برای شما پیش آمده که در انتخاب هدف که قدم اول موفقیت است دچار سر در گمی باشید . کوچینگ به شما کمک میکند با تمرکز بر اولیت های شما اهداف مهم و فوری خود را شناسایی کنید .

 

کوچینگ کسب و کار ، توانایی مدیریت سازمان
بهینه سازی

اجازه بدید با یک داستان براتون بیزینس کوچینگ  (یا کوچینگ کسب و کار) را واضح کنم . اریکسون یکی از روانشناسان معروف امریکایی تعریف میکند  زمانی که در مزرعه زندگی میکرد اسبی بدون صاحب نزدیک مزرعه آنها پیدا شد . اریکسون برای پیدا کردن صاحب اصلی آن افسار  اسب گرفت  و  در مسیر اصلی برد . بعد از اینکه اسب به مزرعه صاحبش رسید صاحب اسب پرسید چگونه او را پیدا کرده؟

اریکسون جواب داد : من فقط او را در مسیر نگه داشتم و اجازه ندادم به علف زار های کنار جاده مشغول شود .

تمرکز یکی از خدماتی است که از در کنار کوچ بودن برای شما حاصل میشود . یکی از تکنیک هایی که امریکا برای متقاعد کردن دیگران و به مطلوب خود رسیدن استفاده میکند استفاده از این نکته است . طرف مذاکره را در فشار قرار میدهد و تمرکز او را از بین میبرد . در مرحله بعد در نقش منجی ظاهر میشود و راه حل مشکلی که خود او بوجود آورده را ارایه میکند .

سریعترین و بهترین راه برای موفقیت و پیشرفت شغلی شما داشتن مربیان با تجربه و بزرگ است. 

یکی دیگر از خدمات کوچینگ کسب و کار سیستم سازی و بهینه سازی کسب و کار شماست . آیا کسب و کار شما منظم و یکپارچه عمل میکند . و مشتری دچار سر در گمی نمیشود ؟ یکپارچه سازی یکی از مزیت های رقابتی بزرگ کسب و کار های حرفه ای است که مشتری وفادار و متعصب برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد .

بیزینس کوچ چگونه به پیشرفت کسب و کار شما کمک می‌کند؟

در زمان گذشته که رقابت در کسب و کار ها زیاد نبود و مشتری ها انتخاب چندانی نداشتند داشتن مزیت رقابتی خیلی اهمیت نداشت . اما امروزه بیزنس هایی که مزیت رقابتی نداشته باشمد محکوم به شکست و دور افتادن از میدان رقابت است . به طور کلی کسب و کار ها دو راهبرد برای کسب و کار خود میتوانند انتخاب کنند .

1. راهبرد تثبیت و نگه داشتن کسب و کار

2. راهبرد ارتقا و توسعه کسب و کار

در شرایطی که گردش مالی کسب و کار کم است و به اصطلاح دوران رکود است راهبرد اصلی شما باید حفظ کسب و کار و وضع موجود باشد .چگونه ؟

مقاله چابکسازی در کسب و کار را مطالعه کنید .

 خدمت دیگری که کوچینگ کسب و کار به شما ارایه میکند ترسیم نقشه راه است . هدف و قله ای که شما در کسب و کار خود دارید نیاز به یک نقشه راه دارد . چه چالشهایی در کسب و کار شما موجب بیشتر شدن سود شما است ؟ چگونه میتوانید سیستم خود را و کسب و کارتان را بهینه کنید ؟ تماما سوال هایی است که کوچ شما  با استفاده از دیتای  اطلاعات کسب و کار شما در رسیدن به پاسخ شما را یاری میکند .

کوچینگ کسب و کار ، چابکسازی در کسب و کار
کوچینگ کسب و کار

 بارها در کلیب ها یاد آور شدیم که طبق نظر کارشناسان اقتصادی سال 98 ما با رکود تورمی مواجه هستیم . قدرت خرید مردم کمتر بهای و ارزش پول نقد کمتر اما هزینه های زنجیره تامین کاهش پیدا نمیکند . در نتیجه مدیران کسب و کار باید هزینه های سربار خود را کاهش دهند و به دنبال اقیانوس های آبی برای محصولات خود باشند .

گارانتی و ضمانت نامه گروه آموزشی نوید نقوی
گارانتی و ضمانت نامه گروه آموزشی نوید نقوی

  آیا شما از نیروی کار آموز برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده میکنید ؟

همایش بین المللی بازاریابی و برندسازی مارتین لیندستروم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ